Konfirmohet shqetësimi i ngritur nga CLR sa i përket sigurisë së punonjësve në “call center” dhe “fasoneri”

Konfirmohet rasti i parë me Covid-19 në një “call center” në Tiranë, një shtetas Italian. Karantinohen të gjithë punonjësit që ishin pjësë e asaj kompanie për njërën nga fushatat.
Konfirmohet shqetësimi i ngritur nga CLR dhe ashtu sikurse u pranua edhe nga qeveria shqiptare në ditët e para të emergjencës sa i përket sigurisë së punonjësve në “call center” dhe “fasoneri” ku pavarësisht masave që mund të ndërmerreshin, garancia më e mirë për sigurinë e punonjësve do të ishte puna nga shtëpia dhe në pamundësi të saj pezullimi i përkohshëm i punës.
Pavarësisht se kompanitë “call center” morën përsipër zvogëlimin drastik të numrit të punonjësve dhe në mënyrë graduale transferimin e kryerjes së punës nga shtëpia dhe shumë kompani tashmë e kanë realizuar me sukses këtë proces.